Alimente care ajută la îmbunătățirea vederii, 9 moduri prin care îţi poţi îmbunătăţi vederea, Ce alimente vor ajuta la restabilirea vederii

Dieta ochilor sănătoşi – top 5 alimente care întăresc vederea
  • Pilula de recuperare a vederii
  • 9 moduri prin care îţi poţi îmbunătăţi vederea, Ce alimente vor ajuta la restabilirea vederii
  • Modul în care chlamydia afectează vederea
  • Vedere incetosata ochiul drept
  • Cercetatorii au demonstrat faptul ca anumite alimente pot contribui la imbunatatirea vederii, stopand semnele imbatranirii ochiului si pastrand sanatatea acestuia.

February 14, Aproximativ 25 de milioane de oameni din întreaga lume sunt afectați de cataractă și degenerescență maculară, care sunt principalele cauze de pierdere a vederii în cazul persoanelor peste 55 de ani.

Aceste boli apar odată cu îmbătrânirea organismului. Studiile realizate în ultimii ani au dovedit faptul că o alimentație sănătoasă ajută la menținerea unei vederi bune.

alimente care ajută la îmbunătățirea vederii

Alimentele bogate în luteină și zeaxantină doi antioxidanți care ajută la menținerea și îmbunătățirea vederii fac minuni pentru ochi. Printre alimentele care trebuie incluse în dieta zilnică pentru a ne îmbunătăți vederea sau a o menține la parametrii optimi sunt următoarele: Varză Varza este bogată în betacaroten benefic pentru vedereluteină și zeaxantină.

Acești antioxidanți luptă atât pentru îmbunătățirea vederii, cât și pentru prevenirea cancerului.

alimente care ajută la îmbunătățirea vederii

Varza este alimentul de top pentru ochi sănătoși. O puteți folosi în salate, smoothie-uri sau în sucuri de fructe.

Legumele cu frunze verzi — sunt resurse importante de luteină şi zeaxantină, antioxidanţi despre care studiile au demonstrat că pot reduce riscul de dezvoltare a degenerescenţei maculare şi a cataractei. Ouăle —gălbenuşul, în special, deţine surse bogate de antixidanţi şi zinc, cu rol important în prevenirea afecţiunilor oculare specifice bătrâneţii. Citricele şi fructele mov afine, mure, coacăze, prune etc.

Porumb Porumbul conține o cantitate importantă de luteină și zeaxantină. Nu se ridică la nivelul verzei, dar este îndeaproape în clasament.

alimente care ajută la îmbunătățirea vederii

Dacă este fiert, își îmbunătățește calitățile benefice pentru ochi. Spanac Spanacul la fel ca și alte legume cu frunze verzi este bogat în cei doi antioxidanți menționați anterior.

Îl puteți mânca în salate, adăugat la un sandwich sau să preparați suc natural din el.

alimente care ajută la îmbunătățirea vederii

Dacă este gătit, luteina este absorbită mai ușor de organism. Acest lucru a fost dovedit de studii realizate în acest sens.

Broccoli Broccoli alimente care ajută la îmbunătățirea vederii betacaroten, luteină, zeaxantină, vitamina C. Toate acestea ajută la menținerea unei vederi bune. Broccoli poate fi adăugat la smoothie-uri, gătit sub formă de supă cremă sau cu paste. Ouă Ouăle sunt bogate în cum să îmbunătățim metoda viziunii și proteine.

alimente care ajută la îmbunătățirea vederii

Pe lângă faptul că ajută la îmbunătățirea vederii, ouăle sunt o sursă foarte importantă de energie, de aceea este recomandat să fie mâncate dimineața, la micul dejun. Portocale Portocalele conțin o cantitate mare de vitamina C care ajută ochii să refacă producția antioxidanților benefici pentru vedere.

Cereale Cerealele ajută la prevenirea apariției degenerescenței maculare datorită fibrelor pe care le conțin. Nuci Nucile de toate felurile sunt bogate în omega 3, grăsimi benefice pentru organism și vitamina E, acestea ajutând la atingerea unei vederi bune și menținerea unor ochi sănătoși.

alimente care ajută la îmbunătățirea vederii

Informațiiimportante